Przejdź do głównej zawartości

pusta i niepusta winda

24. 10.09: podwójna przejażdżka windą w Starym Browarze. z czwartego pietra na piętro minus jeden i odwrotnie. dwie zupełnie różne przejażdżki pod względem nie tylko dźwiękowym, ale i zapachowym oraz dotykowym. pierwsze nagranie to winda zjeżdżająca w dół: znajdowałam się w niej ja oraz mój przyjaciel. słychać otwieranie drzwi, na którymś z pięter niżej winda zatrzymuje się (nie wsiada nikt). słychać wentylację w windzie oraz moje buty w których ślizgałam się co i rusz ponieważ podbiłam je blaszanymi flekami. drugie nagranie to winda jadąca w górę i jest to winda zapełniona po brzegi (znajdowało się w niej około 13 osób). ludzie na wyższych pietrach wpychali się do windy na siłę. było ciasno i froterystycznie (ocieranie się o siebie - mimowolne jest w pewien sposób słyszalne na nagraniu wszędzie tam, gdzie dźwięk zostaje zanieczyszczony przez szumy). słychać ludzi, którzy ze sobą rozmawiają, słychać wentylację, otwieranie i zamykanie drzwi, wchodzenie i wychodzenie.





dźwięki można ściągnąć i zgeolokalizować TU oraz TU

Komentarze