Przejdź do głównej zawartości

remontu ciąg dalszy

dwa nagrania z dalszego ciągu remontu mającego miejsce w kamienicy, w której mieszkam. to już czwarty miesiąc. muszę przyznać, że jednak powoli się przyzwyczaiłam do dźwięków produkowanych przez obecność i działania panów robotników. ostatni miesiąc nie był zbyt hałaśliwy: skończyło się wiercenie, przybijanie i burzenie ścianek. pierwsze nagranie jest z 22 października 2009 i jest to ogólny dźwięk charakterystyczny dla ostatniego miesiąca remontu: słyszalne jest głównie radio włączone na cały regulator, stojące pod drzwiami mojego mieszkania oraz robotników (ich głosy oraz kroki), którzy przesuwali drabinę. drugie nagranie jest z 23 października i jest to szum szorowania/szlifowania wyszpachlowanych na klatce schodowej ścian. wcześniej było zeskrobywanie starej farby. pan szlifujący ściany znajdował się piętro niżej ode mnie. pisząc to w tym monecie słyszę dokładnie to samo. szlifowanie trwa nadal. wszystko jest pokryte białym duszącym pyłem. panowie robotnicy to twardziele: nie używają masek. a ja mam labę: bo nie muszę sprzątać (nie ma to sensu).





dźwięki można ściągnąć i zgeolokalizować TU oraz TU

Komentarze