Przejdź do głównej zawartości

czekając na panią Hanię

20.09.2010: około 11.00. drugie piętro w budynku Wydziału Historycznego UAM przy ulicy Św. Marcin. na przeciwko drzwi prowadzących do pani Hani z dziekanatu studiów doktoranckich. Pani Hania gdzieś poszła. kiedy zaczęłam nagrywać właśnie wracała - to stukot jej butów jest słyszalny na początku nagrania. chociaż pani Hania wróciła musiałam czekać nadal. próbowałam ustalić datę mojego ostatniego egzaminu doktorskiego. to chyba będzie jedno z moich ulubionych nagrań. dźwięki fantastycznie echoizują: obok mnie jakiś student rozmawiał przez telefon, inny schodził dziarskim krokiem z trzeciego piętra i wygwizdywał Marsyliankę. w tle słychać sygnał karetki, kroki ludzi. wszędzie pogłos.

Photobucket

Photobucket


LINK: HISTORICUM PANORAMICZNIE

Komentarze

Prześlij komentarz