
PROGRAM SAID 2012, Poznań
PIĄTEK 20.IV
REFERATY (10.30-13.30)
Dr Agata Stanisz (IEiAK UAM), Akustemologia współczesności: kultura poprzez dźwięk. Refleksja nad potencjałem antropologii dźwięku
Mgr Ewelina Grygier (IS PAN, absolwentka KM i IEiAK UAM), Muzyk(a) ulicy. Pomiędzy sztuką, a żebractwem
Mgr Konrad Chyl (absolwent IF UMCS), Audio-polityka miasta – przestrzeń i percepcja
Mgr Bartosz Dąbrowski (IM UW), Góralu, czy ci nie żal? – miejsce tradycyjnej muzyki góralskiej w polskiej muzyce popularnej i zależności pomiędzy nimi
PRZERWA (13.30-15.00)
REFERATY (15.00-18.00)
Mgr Łukasz Smoluch (KM UAM), Muzyka w podróży. Pieśni syberyjskich Olędrów
Mgr Anna Lubońska (KM UAM), Echa mistycznej pieśni. O sferze brzmieniowej Austerii
Mgr Kaja Klimek (KPSC UJ), Retro-love. Nostalgia i hauntologia w muzyce popularnej
Mgr Agnieszka Topolska (IM UW), Problemy z Moniuszką – problemy z pamięcią? Status kompozytora narodowego we współczesnej kulturze
ETNOMUZYKOLOGICZNY SEANS FILMOWY (19.00-20.00)
El fandango jarocho (Meksyk, 2007, 40'), reż. Antonio Castro Garcia, Anna Zarina Palafox Mendez.
SOBOTA 21.IV
WARSZTATY (11.00-13.00)
Mgr Maciej Dynkowski (AM Łódź), Muzyka w Internecie wczoraj i dziś. Przegląd wybranych zasobów.
W trakcie warsztatów przedstawiona zostanie krótka historia obecności dźwięku i muzyki w Internecie, a także próba usystematyzowania oraz przegląd wybranych serwisów i stron internetowych, dzięki którym możliwy jest dostęp do zasobów muzycznych.
PRZERWA (13.00-13.30)
WARSZTATY (13.30-15.30)
Mgr Małgorzata Przedpełska-Bieniek (UMFC), Muzyka w Internecie – prawa autorskie.
Komentarze
Prześlij komentarz