Przejdź do głównej zawartości

Niezidentyfikowana rzeczywistość dźwiękowa

19.07.2012: a zatem dźwięki, które nagrałam już jakiś czas temu a znalazłam je wśród swoich plików w folderze "miasto dźwięków_2012". Jest to jedno z dziwniejszych nagrań jakie wykonałam - początkowo nie potrafiłam zidentyfikować co to jest; nie pamiętałam gdzie i o której nagrywałam. Nagranie jest dość hałaśliwe - słychać jakieś dmuchanie, szumy, trzaśnięcia drzwiami samochodu a także dziwaczny dźwięk - jak najpierw sądziłam uderzeń w przyciski niezidentyfikowanej maszyny. Jedno było pewne - ten dziwny fieldrecording musiałam nagrać gdzieś w Poznaniu. Dopiero po kilkukrotnym odsłuchu doszłam do tego, że jest to nagranie dmuchawy suszącej w myjni samochodowej, a ów dziwaczny dźwięk to przesłona obiektywu.

 photo somewhere_zpsrysrgadt.jpg


 photo giphy_zpshw09zreo.gif

Komentarze