Przejdź do głównej zawartości

kongres ruchów miejskich

18_19.06.2011: relacja audio z sesji plenarnych Kongresu Ruchów Miejskich, który odbył się Collegium Historicum przy ulicy Św. Marcin. miałam okazję, a może bardziej zaszczyt dokumentować to wydarzenie. jestem pod olbrzymim wrażeniem tego spotkania. zachwyciłam się nim, zwłaszcza zaś entuzjazmem i niewątpliwie kulturą dyskusji, które toczyły się niekiedy w dość burzliwy sposób. poniżej podaję linki do czterech części sesji plenarnych, które mogłam zarejestrować. pliki są w zasadzie surowe. nie manipulowałam nimi. dokonałam jedynie ich normalizacji, ze względu na wielość źródeł bardzo różnych dźwięków. każde z nagrań wynosi około jednej godziny.
Photobucket
Photobucket
Pierwsza sesja plenarna (sobota, 18 czerwca 2011): część 1 oraz część 2.
Druga sesja plenarna (niedziela 19 czerwca 2011): część 1 oraz część 2.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Komentarze