Przejdź do głównej zawartości

brzmienia z targów kamieniarskich

nagrania z ostatniego dnia (07.11.09) targów kamieniarskich na MTP w Poznaniu. targi odbywały się w trzech pawilonach (3, 3a oraz 4). udało mi się wejść za bardzo atrakcyjną cenę bocznym wejściem (panowie strażnicy wzięli sobie napiwek jednym słowem a ja wędrowałam po MTP bez biletu: nie ja jedna z resztą). strona internetowa imprezy znajduje się Tutaj. impreza nosiła nazwę:Targi Branży Kamieniarskiej KAMIEŃ-STONE 2009. Nagrania wykonałam między godzinami 13.00 a 15.00. To była moja pierwsza wycieczka po terenie MTP. nagrania to kilka ambientów z hali 3 oraz 3a, dźwięki maszyn kamieniarskich (szlifierek, obracanych głowic pił, boczkarek, frezarek) oraz fragment rozmowy z rzeźbiarzem, który przez okres trwania targów wykuwał (ręcznie, co miało być atrakcją) w marmurze głowę kobiety. ponieważ był to już ostatni dzień targów atmosfera była raczej luźna: wielu targowiczów była na lekkim rauszu.


AMBIENSY:











MASZYNY:

















PAN RZEŹBIARZ:


Komentarze