Przejdź do głównej zawartości

misietupodoba: tuczno 2010

31.07.2010: około godziny 23.00. Tuczno - miasto w północno-zachodniej Polsce, w woj. zachodniopomorskim, w powiecie wałeckim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Tuczno. Położone na Pojezierzu Południowopomorskim, ok. 5 km na wschód od Drawieńskiego Parku Narodowego.
miejsce, w którym od trzech lat poznańskie Stowarzyszenie MISIETUPODOBA organizuje festiwal sztuk audio-wizualnych.

miałam nadzieję na przywiezienie stamtąd wielu dźwięków, ale popadłam w marazm. impreza była nudna. czułam się tam jakbym w ogóle nie wyjechała z Poznania. wszędzie snuły się znajome twarze, co więcej wylansowane tak, że nawet nie zdarza im się to na imprezach poznańskich. samo Tuczno przeurocze, malownicze. wypluskałam się w jeziorze. widziałam spadające gwiazdy, pochłonęłam spore ilości piwa, wina i pierogów.

na pamiątkę zrobiłam jedynie dwa nagrania. oba dotyczą festiwalu. jedno z nich to gwar rozmów po live akcie na tzw. scenie eksperymentalnej. drugie to rozgrzewka-próba jednego z zespołów, które występowały na festiwalu. nie pamiętam nazwy tego badu. był przeokropny.

Photobucket



Photobucket Photobucket

geotagged/download 1-2

Komentarze