O mnie

Moje zdjęcie
doktora antropologii kulturowej, adiunkta w IEiAK UAM, motionmakerka, performerka fotograficzna, field recordist

9 maj 2010

antropolożka robolem jest

08.05.2010: dwa nagrania z miejsca, w którym obecnie pracuję jako robotnica-pomagierka. jest to kamienica przy ulicy Sikorskiego (Wilda), w której pomagam kłaść granitową posadzkę. pierwsze nagranie pochodzi z około godziny 14.00 i jest to stłumiony podsłuchany przez wentylacyjną dziurę dźwięk z wnętrza jednego z mieszkań, które znajduje się na wysokim parterze kamienicy. po prostu włożyłam swój magiczny dyktafon do tej dziury. nie mogłam się powstrzymać, akurat w tym miejscu przyklejałam do ściany granitowy cokolik. stłumione dźwięki rozmów i domowego stukotu nęciły mnie okrutnie. kolejne nagranie jest wykonane godzinę później i jest to szlifierkowa drona rozbrzmiewająca na podwórku tej kamienicy. drona powstała na drodze cięcia szlifierką granitowych płytek. paskudny dźwięk, jak większość mechanicznych dźwięków.

Photobucket



Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz